piątek, 6 maja 2016

Informacje o projekcie i materiały szkoleniowe przekazane wszystkim nauczycielom w szkole

26 kwietnia 2016 odbyło się zebranie rady Pedagogicznej ZPO w Piekoszowie.
Szkolny koordynator projektów Erasmus Plus i POWER, Iwona Zalewska –Lech, przedstawiła uczestnikom informacje związane z postępami w realizacji w roku szkolnym 2015/2016 projektu ERASMUS+ Akcja KA1,  Mobilność kadry edukacji szkolnej, pt. „Kreatywność w nauczaniu i uczeniu się z wykorzystaniem technologii informacyjno-komunikacyjnych: Cyfrowa szkoła w Piekoszowie”.
Nauczycielki uczestniczące w dn 9-15 kwietnia 2016 w szkoleniu w Hiszpanii : Beata Snochowska, Aneta Wójcik – Brecławska , Jolanta Skalmierska oraz Iwona Zalewska – Lech przedstawiły materiały szkoleniowe oraz nowe umiejętności  pozyskane dzięki trenerom z centrum szkoleniowego Cervantes Training w Alcala de Henares oraz współpracy w międzynarodowej grupie 40 osób z różnych krajów. Panie nauczyły się jak stworzyć blog, stronę Weebly. Zaznajomiły się także z portalem Edmodo i utworzyły na nim swoje konta i pierwsze wirtualne grupy. Przykład wykonanych prac to blogi:



Prezentacja przygotowana dla Rady Pedagogicznej:


Prezentacja koordynatora na temat projektów realizowanych obecnie w ZPO:
Koordynator zapraszała także grono pedagogiczne  do współpracy na większa skalę w projektach eTwinning, a szczególnie w tych obecnie realizowanych: „Hej! I just met you” i „Together we learn, United we stand”.
Linki do blogów informacyjnych prowadzonych przez koordynatora na temat unijnych projektów  edukacyjnych ZPO w Piekoszowie:


Uczestnicy szkolenia zachęcali wszystkich nauczycieli do posługiwania się nowoczesnymi metodami w codziennej pracy w klasie, do korzystania z aplikacji pozwalających układać quizy i testy. Zaoferowali pomoc wszystkim, którzy zechcą się przyłączyć do współpracy oraz zaprosili kolegów do współtworzenia szkolnego bloga

który jest głównym rezultatem szkolenia i na trwałe wpisze się do metod nauczania stosowanych w naszej szkole . 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz